
- …
- …
Maysun Solar instrukcja zwrotu pieniędzy
I
Odbiór towaru
Ponieważ panele fotowoltaiczne to delikatne i wartościowe przedmioty, klienci powinni przestrzegać poniższych wskazówek dotyczących weryfikacji podczas odbierania towarów z magazynu lub odbierania dostaw od firm logistycznych.
1. Sprawdź dokładnie paletę i widoczne opakowanie zewnętrzne produktu pod kątem śladów szorstkiego obchodzenia się z nim, zgniecenia pudełka lub otwarcia opakowania i dokładnie sprawdź, czy nie ma widocznych uszkodzeń produktu.
2. Sprawdzić, czy liczba palet, skrzynek lub paczek zgadza się z liczbą wskazaną na liście przewozowym.
3. W przypadku wystąpienia któregokolwiek z warunków opisanych w 1 lub 2, należy poinformować kierowcę ciężarówki o uszkodzeniu lub problemie ilościowym, opisać szczegóły na liście przewozowym i podpisać go.
4. Prosimy o zrobienie wyraźnych zdjęć/wideo zdeformowanych i uszkodzonych części towaru; wykonanie zdjęć ilości towaru na palecie, skrzyni lub opakowaniu oraz ilości towaru na liście przewozowym i przesłanie ich do Biura Obsługi Klienta w ciągu 72 godzin drogą mailową wraz z załączonym zgłoszeniem.
5. Po otrzymaniu zgłoszenia mailowego, w ciągu 5 dni roboczych skontaktujemy się z Państwem w jak najkrótszym czasie w sprawie informacji zwrotnej i udzielimy konkretnych wskazówek dotyczących postępowania w danej sytuacji.
W przypadku braku informacji zwrotnej od klienta dotyczącej uszkodzenia produktu w ciągu 72 godzin od jego otrzymania, przyjmiemy, że towar został dostarczony prawidłowo i w dobrym stanie.
II
Zwrot i wymiana towaru
1. Jeśli opakowanie produktu jest uszkodzone, klient może zrobić zdjęcia i podpisać dowód dostawy, aby odrzucić produkt.
2. Jeżeli przy odbiorze nie stwierdzono uszkodzenia opakowania zewnętrznego, ale po rozpakowaniu okaże się, że produkt ma problemy jakościowe, w tym między innymi:
Deformację ramki
Poważne zarysowania, które wpływają na użytkowanie produktu
Uszkodzenie panelu
wyciek kleju
Można to udokumentować poprzez zdjęcia lub filmy (zalecane) i przesłać na odpowiedni adres e-mail serwisu lub skontaktować się ze sprzedawcami w ciągu 72 godzin!
3. Przy zwrocie towaru klient musi przepakować (wzmocnić) produkt zgodnie z wymogami (zdjęcie zwracanej próbki). Poczekaj na odbiór logistyczny lub wyślij towar bezpośrednio z powrotem do wyznaczonego magazynu (dla klientów samodzielnego odbioru). Po przybyciu do magazynu ponownie sprawdzimy zwracany towar (nagranie wideo) i po potwierdzeniu jego poprawności, przetworzymy go zgodnie z podanym wcześniej rozwiązaniem, wymieniając towar lub udzielając bezpośredniego zwrotu pieniędzy.
4. W przypadku klientów, którzy zamówili dużą ilość produktów (10 palet i więcej), takich jak rozpakowywanie w etapach i partiach, jeśli powyższa sytuacja zostanie stwierdzona na późniejszym etapie, prosimy o dostarczenie odpowiednich informacji potwierdzających za pomocą zdjęć lub filmów. Po przejrzeniu i potwierdzeniu dostarczymy Państwu rozwiązanie tak szybko, jak to możliwe.
5. Wszelkie prośby o zwrot bez dowodu fotograficznego lub wideo nie będą akceptowane.
6. Każdy przypadek będzie oceniany indywidualnie.
III
Ostrzeżenie
Obowiązkiem klienta jest:
1. upewnić się, że dane adresowe są poprawne i kompletne, aby paczka mogła zostać bezpiecznie dostarczona do Maysun Solar, a w razie wątpliwości skontaktować się z nami w celu potwierdzenia adresu dostawy.
2. Maysun Solar nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub ponowne uszkodzenie zwracanego produktu, jest to odpowiedzialność klienta.
3. Wszelkie zwrócone przedmioty, które nie spełniają naszych warunków zwrotu (szczegóły w punkcie 2) nie zostaną przyjęte i zostaną odesłane na adres kupującego. Wszelkie koszty poniesione w tym przypadku zostaną pokryte przez kupującego.
4. W skrajnych przypadkach, jeśli otrzymali Państwo od Maysun niewłaściwy towar, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zorganizujemy odbiór towaru i wyślemy poprawny przedmiot po dostarczeniu do magazynu oryginalnego nieprawidłowego przedmiotu. Jeśli jest to z winy Maysun, klient nie będzie musiał płacić dodatkowych opłat za kuriera; jeśli jest to z winy klienta, klient będzie odpowiedzialny za pełny koszt.
5. Produkty objęte gwarancją nie podlegają zwrotowi i mogą być jedynie naprawione lub wymienione na nowy produkt. Koszt kuriera zwracanego produktu ponosi klient, a koszt kuriera naprawionego/wymienionego produktu ponosi Maysun.
6. Niezależnie od przyczyny zwrotu, klient musi powiadomić o tym fakcie Maysun z wyprzedzeniem w dowolnym momencie, a nie czekać aż do momentu dostawy.